niedziela, 4 października 2015

# relacje # życie z bołdełkiem

pokazy

Jakiś czas temu Setu (wraz z Gabi- mój york sportowcem) miał okazję zaprezentować się przed dziećmi na dożynkach :)
Spisał się wręcz elegancko ;) po naszych poznańskich poczynaniach , zapalił się jakiś promyk nadziei w naszej pracy . Bo pomimo rzadkich treningów miałam małą wersję demo mojego starego psa.
Był to nasz pierwszy występ przed taką publicznością i w takich okolicznościach  ,a pisząc taką mam na myśli po za banderami zawodów , a także taką ,której grupa wiekowa nie przekraczała chyba 12 :p
Nie powiem zastanawiałam się jako to nam wyjdzie , jak Setu zareaguje na tłum dzieci. I jak my dogadamy się w związku z naszą ograniczoną widocznością przez te dwa miesiące wakacji.
Co do pracy nie miałam większych zastrzeżeń a co do dzieci to.....muszę stwierdzić ,że  mam w domu prawdziwego gwiazdora :p
Spodziewałam się ,że po pokazie Setu nie będzie jakoś specjalnie chciał obcować z młodszymi człekami :p ku mojemu zdziwieniu , kiedy poczuł na sobie blask fleszy
potraktował swoje zadanie bardzo poważnie :p
pozował, kładł się , czekał na głaskanie i zupełnie nie przeszkadzał mu mały szum wokół niego :p Był zupełnie wyluzowany.
  Całość występu na plus ale i wspaniała publiczność dzielnie nam dopingowała  !
dlatego za zaproszenie serdecznie dziękujemy :)

Przed nami swoje sztuczki zaprezentowała , również Gabi ;) a po tym wszystkim udałyśmy się nad pobliski staw.
 ah , cieszy mnie to ,że po namierzeniu wody Setu nawet nie pytał tylko postanowił się tam wpakować :p ciekawe tylko do kiedy będzie mnie cieszył ten jego entuzjazm związany z pływaniem  .....chyba do momentu ,aż nie postanowi zażyć jakiejś błotnej kąpieli :p
 Gabi koksu , również tego dnia przekonała się do wody :D ! i weszła na chwilę


 jak już pisałam koksu ;)


za to jeszcze hoho wcześniej przy okazji pokazów w Lesznie naszej Holci , dziewczyny przyszły nas odwiedzić po dużej nieobecności :p
a potem popatatajałyśmy razem




1 komentarz:

  1. Super, że miałyście okazje zaprezentować swoje umiejętności, gratuluje udanego pokazu! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

zaglądamy