sobota, 12 stycznia 2013

Reklama ; p

Czasami trzeba się wspomóc finansowo i powystawiać parę rzeczy :p. Tak więc moja skromna oferta ( tak , tak to blog o Setusałke ale podsumowując to co sprzedam pójdzie na niego ;D )

1. Koszulka z serii "Zmierzch"
Tak byłam wielką fanką ,że w szale zamówiłam koszulkę , którą Uwaga ! Założyłam ,aż dwa razy
                           KLIK

2. Ale proszę państwa to nie koniec szału , dostałam również kubek z Jacobem :D .....który stał na szafie jako ozdoba.
                        KLIK

3. Taka oto skromna skarboneczka
                  KLIK

4. Bluzka  Qed London - trochę jakby ktoś uciekł z więzienia ale wygodna ; D
                     KLIK

5.Kolejna część zmierzchu.... uwaga.... piórnik !!!! Kto by się spodziewał ,że znów nie używany xD z nietkniętymi naklejkami w środku tylko cukierków brak ;]
                 KLIK

6.Bardzo fajne spodenki Laura Scott
              KLIK

7. I koszulka , której w sumie żal mi sprzedać ( fajny kolorek) ale dziwnie w niej zaczęłam wyglądać ; D
          KLIK



A tutaj już wszystkie moje ogłoszenia ( tak to nie wszystko ]:-> )    http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ttlt/

na dniach powinna pojawić się śliczna figurka aniołka (która się coś jeszcze tam u nich dodaje) 
Czekam jeszcze ,aż zweryfikują mi konto na szafa.pl a tam pewnie pojawi się jeszcze więcej ubrać ; p
Tak więc dziękuję za uwagę , w razie gdyby ktoś chciał kupić :D pytać !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zaglądamy