niedziela, 17 lutego 2013

# życie z bołdełkiem

sto lat

Dwa lata temu na świat przyszła mała kluska. Zupełnie nieświadoma tego co ją czeka, że ktoś jej wyczekuje i że przekręci czyjeś życie o 180stopni.
Rósł sobie rósł....
i prowadził życie pulchnego misia ;] a daleko , daleko ktoś przygotowywał cały dom na przyjazd pulchnego misia.
                                                      _______________________________
 Miło przypomnieć sobie te pierwsze chwile przed i po. Wypad do zoologa po potrzebne akcesoria, ogarnianie całego domu w dzień przed wyjazdem, emocje, płacz , szczęście,  i jeszcze wiele różnych zachować. A wszystko przez i dla jednej małej istotki.
Kiedyś już chyba wspomniałam w jakimś poście jaki miałam stan umysłu w hodowli , więc nie będę się powtarzać. (ale był dla mnie dość niezrozumiały ; p )  to jedną z późniejszych myśli jaka mi się nasunęła było "jezu a jeśli on mnie  nie polubi" .....?!?!?! nie , do dziś nie rozumiem z czego to wywnioskowałam i co przez to rozumiałam ; D .
Ciapek rósł , rozrabiał  ale i tak był bardzo kochanym i grzecznym szczeniaczkiem ,( chyba ,że znalazł się w pobliżu doniczek ale o tym może  kiedy indziej ; p ) codziennie mnie zaskakiwał. Byłam pod wrażeniem jego małego mądrego , czasem przebiegłego móżdżku. I wielbiłam go codziennie .... co się w sumie nie zmieniło.
Przez ten czas nauczyłam się dość dużo a i tak jeszcze stanowczo za mało.  Były dni lepsze, gorsze ale wszystkie na swój sposób urocze , magiczne i nie zamieniłabym tych dni na żadne inne  ; D
 Może są psy ładniejsze, bardziej ogarnięte , mądrzejsze, ohy i ahy ale Setusa nie zamieniłabym na żadnego innego.





Więc mimo ,że jak każde zwierze ,  nie zdaje sobie sprawy z tego co się o nim mówi i pisze.
To życzę ci Setu samych super psich dni , sto lat i  dziękuję ,że jesteś.

6 komentarzy:

  1. Ależ była z niego urocza kuleczka :)
    Chociaż teraz też niczego sobie.
    Najlepszego, Setus!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Śliczny z niego chłopak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!
    Świetny filmik, super się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny filmik .; )
    Nominuję Twój blog do Liebster Award więcej u mnie na blogu:
    http://kiki-yorkshire-terrier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmik skomentuje na youtubie, jesli pozwolisz :) Twoj psiak jest super, no i niezly z niego przystojniak

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo wszystkim dziękujemy :) !!!

    OdpowiedzUsuń

zaglądamy