Setus- krótkie info ;]

sobota, 4 maja 2013

be the top

"Nasz border jest już w pełni dojrzałym osobnikiem. Czy chcielibyśmy, aby miał potomstwo? Czasami zachęcają nas do tego przyjaciele , sąsiedzi , podziwiając tę rasę. Jeśli mamy dużo czasu i dobre nerwy , nie obawiamy się znacznego nakładu pracy to możemy uznać ,że stać nas na czasową hodowlę małych borderów. Rasa jest na tzw. topie, więc prawdopodobnie nie będzie większych  problemów ze znalezieniem przyszłych właścicieli [...]"    - fragment książki "Border Collie" poddział potomstwo tak czy nie  Ursuli Birr
chyba nie wymaga komentarza :)


10 komentarzy:

  1. Jasne, czas i nerwy wystarczą, niezależnie czy nasz bołdełek jest agresywny, ma zrąbaną psychikę etc.. Facepalm :D

    Zmieniłyśmy adres ;) www.liluckcs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Setuś ma te potomstwo, bedą śliczne foty, a Wy będziecie mili ubaw po pachy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wg mnie jeśli rasa jest na topie, znalezienie ODPOWIEDNICH właścicieli jest znacznie trudniejsze niż wówczas, kiedy właśnie takie borderki na topie nie są... Jako mniej znana kiedyś rasa, posiadali ją tylko pasjonaci (bądź m.in pasterze), a tym można było zaufać! Teraz wszyscy od razu myślą że taki inteligentny piesek sam się nauczył skakać przez przeszkody i grzecznie chodzić przy nodze, czy łapać frisbee :/

    OdpowiedzUsuń
  4. To kiedy kupujesz suczkę? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia - Po co kupować ? :)
      Teraz nie tylko bc stają się na topie :) Aussie też, wiec pomyśl co to będzie jak będą małe borderoaussiki ? :>
      A aussika już mamy , teraz czekamy na malutkie tęczówki :)

      Usuń
  5. A może zrobimy ozzikobordery? xD Takie hybrydy też pewnie by się z łatwością opchęło. Ale w sumie wy macie do dyspozycji Holy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia - Po co kupować ? :)
    Teraz nie tylko bc stają się na topie :) Aussie też, wiec pomyśl co to będzie jak będą małe borderoaussiki ? :>
    A aussika już mamy , teraz czekamy na malutkie tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, bordery są teraz bardzo na topie (w końcu tak fajnie wykonują sztuczki na filmikach na YT!), więc o chętnych do kupna nie byłoby trudno, gorzej ze znalezieniem prawdziwie odpowiedzialnych i przygotowanych na BC przyszłych właścicieli.
    Swoją drogą, ciekawa jestem, jak wyglądałyby dzieciaczki Setusa... :D

    PS. Też mam tę książkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Julia - hodowlanka i heja ]:->
    Martyna- i chyba tylko foty :p
    Zocha27- dokładnie . Oczywiście nie chodzi mi też o to ,że bordery są tylko dla jakiś " nad" ludzi , bo sama jestem zwykłym szarym człekiem : p aczkolwiek ostatnimi czasy na ulicy zaczepia mnie dużo ludzi i zadaje głupie pytania i nie takie , na które można normalnie odpowiedzieć , naprowadzić (broń wyśmiać, bo takie podejście też mnie wkurza, sama kiedyś nie miałam psa i jak się cofnę to wiem jak głupie były niekiedy moje ) itp. ale to są niekiedy serio serio debilne pytania.
    Natalia - Weronika dobrze prawi ,mamy już Holy ;D po co tracić kasę na nowy nabytek jak ten już duży i wychowany
    Hania- byłoby urocze <3 ;p jakżeby inaczej

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziutki piesek. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń