niedziela, 7 sierpnia 2011

# pierdoły

YouTube

Mamy kanał na youtube :D. Ostatnio postanowiłam ,że założę i  będę tam umieszczać krótkie filmiki z codziennego życia Setusa. Klik . Filmiki raczej szałem nie będą, ponieważ to tylko taka moja radosna twórczość nagrywana na telefonie który jest już po 100-tu upadkach ;> . Chwilowo jeszcze nic nie dodałam ponieważ muszę znaleźć jakiś program do obróbki. Może zna ktoś jakiś dobry i sprawdzony? Próbowałam już Windows Movie Maker ale na moim komputerze nie działa ; / a na dodatek ściągnęło mi się jakieś wirusisko ;o . A ,że mój komputer już trochę ma to chcę gdzieś te filmiki umieścić.
Tak więc  proszę się nie śmiać to takie nasze pierwsze kroki  ;]  .
EDIT: właśnie dodałam filmik ;> 
Pozdrawiam i dobranoc :)

1 komentarz:

  1. Hehe, to zakładanie konta YT :D
    Fajne filmiki, ale oczywiście czekam na więcej!

    Pzdr,
    Hania & Mii

    OdpowiedzUsuń

zaglądamy