piątek, 16 sierpnia 2013

# życie z bołdełkiem

stacjonaty

Wreszcie skonstruowałam dwie stacjonaty. Szału nie ma ale zabierałam się za to od roku : p więc sukces ! Zostało mi jeszcze trochę rurek więc miałam dylemat, slalom czy trzecia hopka. Ostatecznie stanęło ,że hopka a do slalomu jeszcze dokupię + pomyśle jak umiejętnie stworzyć coś, żeby się łatwiej wbijało.  Na chwilę obecną mam tylko dwie hopki a reszta planów oczywiście jak to u mnie jest, czego wcale nie lubię , wciąż niezrealizowana.
Setu jak ten muminek się cieszy i może teraz udawać królika.





Hopeczki chwilowo wyglądają tak <---
 w późniejszym czasie będę musiała pomyśleć nad czymś aby można było je zrzucić przy skoku.
                                 ***




Ogólnie wakacje jakoś nam mijają ;p


 nasze małe morze 3.5 km od domu spacerkiem : p











Setu odbył też ostatnio spacerek z suczką Sonią ,której kończyła się cieczka i jestem z niego nawet zadowolona. Skupiał się lepiej ale i tak jeszcze trzeba będzie popracować. Na razie jest dobrze!!! tfu tfu
___________________________________________________________________________________-_
I uwaga tylko dla cierpliwych : p !  Mamy HoTus'owy filmik Tongue
Trochę się tego nazbierało i wyszło prawie 7 minut : p Na końcu mały bonusik
Poległam z nowym programem i trzeba było wrócić na stare śmieci movie makera ,
trochę więc popsuł jakość, zacinał się ale w końcu coś tam wyszło !  ..... po 3 minucie trochę wody dla ochłody. Burek musiał zmierzyć się ze strachem i płynąć !  Trochę się z tego wydarzenia uwieczniło   ale głownie szał pieseczka  na kropelki . 

7 komentarzy:

  1. Epickie :) Moje się popsuły :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o a miałyście takie same ? wykonanie w sensie

      Usuń
  2. Świetnie Ci to wyszło :)
    A zdjęcia naprawdę udane :D

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, podpórki polecam takie :
    http://fastncrazy.strefa.pl/NA_BLOGA/agility/IMG_9443.jpg
    Śliczne zdjęcia :) I fajny filmik ^^ My zrobiłyśmy sobie 4 przeszkody takie jak Ty, ale z inną podpórką (link do góry)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki :) trzeba będzie pomyśleć nad czymś takim

      Usuń
    2. Możesz jeszcze pociąć ten trójnik, o tak:
      http://i.imgur.com/pwG9HpT.png i też powinno być git :).

      Filmik długaśny, ale przyjemnie się oglądało :D.

      Usuń

zaglądamy