piątek, 30 maja 2014

# pierdoły

tik tak

Jutro. O tej godzinie , będę napawać się widokiem frizbiaczy ciskanych we wszystkie strony świata !
     Dzisiaj siedzę i zastanawiam się jak będą wyglądały nasze pląsy. Cokolwiek się stanie i tak cieszę się ,że będę mogła znów uczestniczyć w tym wydarzeniu. :D mam nadzieję ,że pogoda w miarę dopisze i będę mogła zrobić parę pstryków- moje zdolności łapania na zdjęciach obiektów w ruchu są prawie pod kreską normy ale i tak co pamiątka to pamiątka :p
Bynajmniej nie mogę się już doczekać i nie wiem czy ktoś bez psa zamiast mózgu jest w stanie zrozumieć tą powiększającą się euforie jaka towarzyszy większości uczestnikom gdy zbliża się termin zawodów :p. - zwłaszcza jeśli bywa się na takowych raz do roku.
 hey ho let's go
a mi pozostaje tylko dodać sobie wiary w siebie słowami : ten rok , to będzie dobry rok !

5 komentarzy:

  1. No to życzę powodzenia :) Fajny filmik ;P

    Mój blog: klik!
    Pozdrawiamy A&P

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia na zawodach :)
    Fajny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i udanych zawodów! Szkoda, że nie mogę się tam wybrać, za daleko... Ale zrobię co w mojej mocy żeby dotrzeć na finał do Warszawy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :) szkoda ze nas nie bedzie choc mielismy byc ale brak transportu :/ w przyszlym roku bedziemy na 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Bardzo fajny filmik :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

zaglądamy