środa, 7 maja 2014

# nudne wywody ;]

treningos

Mam w zwyczaju brać dwa frizbiacze kiedy idziemy tylko na tossa : p Nic bardziej dziwnego , gdyby nie fakt ,że zawsze rzucam tego jednego pod nogi a kolejnym rzucam. Nawet nie zmieniam. Po czym na koniec zabieram obydwa i radośnie udajemy się na spoczynek.  Po co i dlaczego : p? nie wiem, nawet nie zwróciłam bym na to uwagi gdyby nie ostatnie warsztaty.
Dzisiaj udaliśmy się w miejsce , gdzie nie byliśmy już dość  długi czas. Dużo zapachów , ruch. Taaaak, Wrocław zbliża się wielkimi krokami :D
Zabrałam wiec torbę , spakowałam wodę iiiiiii JEDEN dysk ; > było ciężko! w torbie wolne miejsce prosiło się ,aż o zapełnienie miejsca. Ale trzeba być twardym , nie miękkim !
Chmura deszczowa siedziała nam na ogonie na szczęście wybrałam dobry moment i zdążyliśmy wrócić cali susi ....<dziwne słowo :p>
Trening podzieliliśmy sobie na 3 części  . Krótkie rzuty , długie i krótkie.
Gdyby nie moje niektóre krzywe rzuty wydaje mi się , iż uniknęlibyśmy  zgniotek dysku w pół i wróciłabym całkowicie zadowolona . Niestety , zawsze jest jakieś ale . Każdy ciulowy rzut w bok skutkował ,memlaniem dysku, przekładaniem i ostatecznie zgniotkom. Lecz :D ogarnęłam też jak mniej więcej tego uniknąć , moja rola żeby naginać w drugą stronę .   Ehhh ciężka ale piękna robota :D
 Dzisiejszy treningos dał mi do zrozumienia jak ważna jest regularna praca. Zwłaszcza jeśli ma się możliwość takiego porównania. Oczywiście regularna  a nie ,częsta !
Zrobiłam sobie dzisiaj rachuneczek sumienia. To po mojej stronie leżą problemy a pieseczek mocno się stara, tylko wystarczy dać mu Wyraźne sygnały. Zwłaszcza w jego przypadku. Musi wiedzieć co kiedy i  po kolei robi.  Tylko czemu ogarniam te rzeczy dopiero teraz. W sumie  lepiej późno niż później - a na wszystko jest czas :D .
 Jak już można było wywnioskować :p Seti został zapisany do Wrocka na tossa. Ach , ach ! Z jednej strony pewne obawy , jak to wyjdzie w tym roku- z drugiej  nie ma co się rozczulać nad sobą tylko brać się do roboty a nie klekotać . Jeśli nie uaktywni mu się "dziecko kwiatów " dla mnie już wygrał :D
No więc zaczynamy odliczać ! I nie możemy się doczekać . Atmosfera disidisi to piękna sprawa . Wiele teamów którym w tym roku będziemy kibicować ,psy , ludzie i frizbiacze czego chcieć więcej ? :D .....może tylko łaskawej matki natury. Na prawdę wszyscy poradzą sobie przez jeden dzień bez ulewy , bez obaw .

21 komentarzy:

  1. Zawsze jak wchodzę na jakiegoś bloga to są takie piękne widoki a u mnie nic zero łąk a jak już jakaś jest to strasznie daleko :( Fajnie że wy macie gdzie chodzić
    Śliczne zdjęcia
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobnie ; p na naszą łączkę też mamy ładny kawałek - no ale spacer to spacer :p
      jeśli chodzi o takie widoczki to trzeba wybrać się idealną porą

      Usuń
  2. Na pewno będzie coraz to lepiej Wam szło :) Śliczne zdjęcia :)

    Mój blog KLIK
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia (jak zwykle :P)
    Powodzenia na zawodach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,może w tym roku uda mi się pojechać to będę Wam kibicować :).

    OdpowiedzUsuń
  5. O to może sie spotkamy :P my jedziemy na nasz debiut do Opola na super minidistance i jesli kentucky spisze sie na medal to wtedy tez zapiszemy sie na tossa do Wrocławia :D wiec moze sie zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo trochę spóźnione w takim razie ale mam nadzieję ,że występ mieliście udany :D
      w takim razie do zobaczenia :) ! również będziemy kibicować

      Usuń
  6. Super post i zdjęcia :) Powodzenia!

    Mój blog:TU
    Pozdrawiamy A&P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że robicie postępy :). Powodzenia na zawodach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję postępów :D Cudny ten twój psiak
    Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie poznań :(
    Trzymam kciuki bardzo, bardzo mocno!
    Mm, jakie śliczne słonecznie overki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli się uda to poznań też jest w planach ; D bynajmniej jesteśmy już zapisani

      Usuń
  10. Czasami ciężko jest przełamać pewne schematy, ale warto je zmieniać, żeby nie popaść w rutynę ;)
    Jak już mówiłam, będziemy Wam z Kendo kibicować!
    Mój border też niestety lubi pomemlać dysk, ale pracujemy nad tym :P
    Zdjęcia piękne! Szczególnie ostatnie 2! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kendo , kendo :D ... z tego co zapamiętałam to sprintuje, skacze i myśli :p ale wiadomo każdy dopatrzy się czegoś innego.
      bynajmniej dziękujemy < znowu : p > za kciuki . a w Wrocku na pewno wpadniemy pomiziiać ;szykuj się :p !

      Usuń
  11. Będziemy trzymać kciuki! Musi pójść dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już tyle osób będzie trzymało ...... to nie ma opcji żeby nie poszło :D

      Usuń
  12. Ja tam do niedawna brałam 3-4 piłki na spacery, a używałam tylko jednej. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. u psów szukamy błędów a sami nieraz robimy dziwne rzeczy nie wiedząc czemu ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. za wszystkie kciuki i miłe słowa dziękujemy :D bardzo nam miło !

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog, świetne zdjęcia. Ja też zabieram zawsze na spacerki dwa frisbee i tylko jednym rzucam. :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie "Manchester Terriers World". ;)

    OdpowiedzUsuń

zaglądamy