środa, 19 lipca 2017

Szanti foto


 fot.NataszaMikulska
Radosny grubasek rośnie i rośnie, a my wciąż zastanawiamy się kogo nam przypomina :p I na prawdę ciężko stwierdzić, bo dzielimy ją na kawałki :p uszy spaniela, charakter teriera a ciałko Reksia :p
Jednak nasze spacery, kiedy wychodzę z dwoma wyglądają całkiem ciekawie i już zdążyłam odwyknąć od tego ,że co chwilę ktoś się zatrzymuje i otrzymuję milion pytań :p Zresztą, kiedy Set był szczeniakiem ludzie rzadziej zagadywali, ale może to dlatego ,że na przestrzeni kilku lat się panuje i  zmieniłam moją groźną mimikę twarzy, w trakcie spaceru :p
Seto okrzyknięty jest  "mamą ze ślicznym pieskiem" "przepraszam ten mały to będzie też taki duży jak ten " było nawet już ..."ooo dwa bordery ;) "  czy też "zobacz ten mały wygląda jak taki Reksio z bajki :p "  Generalnie wszyscy z niewyjaśnionego powodu rozpływają się nad Szantą ....a tylko ja wiem ..... kim ona jest naprawdę 😮😜😈
Szanti czyli , mały piesek z humorami.  Diabeł, złośnica, sucza.
Zdecydowanie te 6 lat to za duża przerwa w tym "psim macierzyństwie " i widzę jak wiele rzeczy myślałam, że pamiętam odnośnie "instrukcji obsługi"  szczeniaka a jak bardzo się myliłam.
Coś mi się wydaje ,że z tą panną będę miała trochę więcej pracy niż z moim dużym bro kumplem :p no ale damy radę. Bo jak  nie my to kto :p
A gdy nie broi to po prostu miód, cukier i boli ząbki  ❤

2 komentarze:

  1. Małe szczeniaczki są rozchwytywane przez wszystkich przechodniów, do "ojojania" też trzeba niestety przywyknąć :D Ale są też tego plusy! Zobacz, ile niestworzonych historii można usłyszeć o swoim psie :D
    Ano niestety, mając już jednego "ogarniętego" psa nie wymagającego większych poprawek, że tak to ujmę :D, zwykle nie myśli się wychowaniu drugiego. Mimo wszystko trzymam za Was mocno kciuki! I raportuj jak Wam idzie szkolenie :)
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy mi mówią ,że to wina Setsa ;) przyzwyczaiłam się już do wygody i zapomniałam jak to jest biegać za szczeniaczkiem:p

      Usuń

zaglądamy