niedziela, 10 września 2017

# nudne wywody ;]

funny dogs faces PL

📷 Funnydogsfaces_pl czyli taki instagram'owy twór. 
 Na początku warto nakreślić co w ogóle miałam w głowie tworząc to konto. 

Robiłam porządki w ostatnio zrobionych zdjęciach, które staram się systematycznie przelewać na dysk przenośny, z obawy gdyby w końcu ten mój kochany laptop po raz ; byłoby to już trzeci w jego karierze ; stwierdził ,że jednak nie odpali i całe moje foto życie poszłoby w las :p . 
I właśnie tak, przewinęło mi się kilka zdjęć, przy których na chwilkę się zatrzymałam. 
mowa tu o powiedzmy  niecodziennych minach, które udało mi się akurat złapać na niektórych fotach 😛. 
I tak sobie wymyśliłam, że może się trochę pośmieje i poszukam jeszcze w fotach jakiś głupawych psich min :p 
Coś tam się nazbierało i z początku było to wysyłanie do znajomych  na messenger , hihihi , hahah. Tak sobie śmieszkowaliśmy. 
więc stwierdziłam..... kurczę :p czemu by tak nie pokazać tych naszych pięknych polish dogów :D większemu gronu ?

A że były wakacje to takie pomysły i ich realizacja  przychodzi znaczniej szybciej i z dużo większym zapałem niż w normalnej prozie życia :p  i oczywiście, jak to z takim nagłym pomysłem bywa zapał gaśnie tak szybko jak się pojawia. 

 Może więc nie trwało to długo, jednak chyba chciałbym to pociągnąć by zgromadzić te  wszystkie zdjecia  w jednym miejscu. Tak więc, raczej nie w takiej częstotliwości  jak zaczęłam ale przynajmniej systematycznie by nie zarosło kurzem, chciałbym tam coś dodawać.  

Muszę jednak zaznaczyć, że ta "karuzela śmiechu " 😉  na moim dysku też w końcu się wyczerpie więc jeśli macie jakieś durne miny psiaków, którymi chcecie się podzielić to zachęcam do przesyłania :p 
Razem można stworzyć coś fajnego. 

Psiak i foto będą podpisane. 
Zapraszam też do obserwowania oczywiście ......

teraz to  poczułam się jak prawdziwy internetowy zjadacz i nakłaniacz  do lajków :p 










I ogłoszenia parafialne .....
Przy ostatniej mojej notce chciałam trochę zaszaleć, zmienić trochę styl bloga. No i widzicie jak wyszło :p 
literki się zbuntowały, próbowałam i , i tak nie mogę  ich zedytować. 

Plus : czy ktoś tu jeszcze do nas zagląda i ma namiary na jakieś darmowe fajne szablony na bloga, z którymi chciałby się podzielić ? 😎    ja w ich tworzeniu jestem kompletnie dys. 

Pozdrawiam i zapraszam :p 
@funnydogsfaces_pl 

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł z tym instagramem. Jak znajdę coś śmiesznego to z chęcią podeślę. :D
    Jeśli chodzi o szablony na bloga to polecam szukać na https://gooyaabitemplates.com/ (w szczególności autorstwa BeautyTemplates). Niestety nie wszystkie są darmowe, ale jest kilka fajnych sztuk za free. Ich szablon miałam przez kilka pierwszych dni od powstania bloga, ale jak zwykle musiałam utrudnić sobie życie, bo stwierdziłam, że wolę jednak sama się pobawić i zrobić własny.
    Pozdrawiam,
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo pięknie dziękuję !
    i czekam na foty :D

    OdpowiedzUsuń

zaglądamy