poniedziałek, 11 grudnia 2017

# zdjęcia

kubuś puchatek i przyjaciele

            Od czasu kiedy zamieszkała z nami Szanti mam wrażenie ,że ten rok, jest rokiem powrotu na psie tory.  No przynajmniej w większym  stopniu niż w ostatnim czasie. Jednak nie ma szans osiągnąć takiego apogeum jak 7lat temu :p Mimo wszystko ,co za tym idzie ? Częściej  wybieramy się na grupowe spacery, ja zaglądam częściej na bloga i dostaje jakiś dziwnych natchnień plus buszuje po psich stronach. Znowu oglądam psie akcesoria i tylko czekam na większy przypływ gotówki, żeby tylko coś kupić..... przecież obroży tak mało, smyczy mało,o ten wzór jest uroczy .

fot.N.Mikulska
 I tak się bujamy się więc na spacerach z naszą stałą ekipą lub w nieco większym składzie.

 fot.A.Apolinarska
Z ciekawostek ostatnio przedstawiałam nasz Hotusowy team ( Holy i Zee, Seto i Szanti) 
więc zbrodnią byłoby nie wspomnieć ,że i ten skład nieco się powiększył 😉💜
 Poznajcie Lou ... przepadłam całkowicie.  Mały świeżak mieszka z gangiem Holy i Zee 😜

💚💛💙💜         a mi z zazdrości łamie serce 💔💔😜

więc jeśli już jesteśmy przy przedstawianiu nowych rekrutów to i ten nietoperek dołączył do naszej bliższej psiej familli :D

 fot.paulinakoniecznafoto

buldog francuski - Tessa 
na pewno nie raz przewinie się jeszcze tutaj na blogu ;)
 fot.A.Apolinarska
Pozdrawiam :) P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zaglądamy